Sällskap vid kaffekoppen.

img_5478 (MMS)

Sällskap vid kaffekoppen.


Kommentarer
Postat av: Agnetha

å , då äär jag nåt på spåren! Du har en bild länkad från hennes blogg. då blir det så.



Vilket underbart kattsällskap. Jag är så vansinnigt allergisk men älskar katter. saknar



Vi ska flytta centralt. vi bor ju ute i "skogen" nu så nu blir det centralt. :) Känns jättekonstigt och jättespännande! :)

2012-03-31 @ 09:46:24
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sämre sällskap finns ju :)



SV: Jag kan tänka mig att ardennrarna äter för mycket! Jag har ju egentligen aldrig hållit på med något annat än islandshästar, men med tanke på att de är ungefär tre gånger så stora så måste de ju äta för tre gånger så mycket med ;)



Jag trodde jag var hyfsat bra på matte tills jag började läsa den här kursen :p Tyvärr...

2012-03-31 @ 21:33:37
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0