Hemma igen :)

Vi har sovit på hotell min gubbe och jag :) På södra berget har vi varit,druckit gott och ätit gott.Bubblat och badat samt sett Ronny Eriksson. han var roligare förr dock. Nu sjöng han mer och stå uppade mindre tyvärr. Men han var bra ändå. Råkade springa på honom på vår våning,men jag kände inte igen karln...
Men nu är vi hemma till vardagens vedermödor!
Fotade hos min vän T häromdagen. Ni ska få ett smakprov :)

 Så här ser hennes kille och hästar ut....
Nä,jag bara skojade!

 Är det en apa? Eller en monchichi? Nää,det är en Gizmo.Av hundras...

 En Timbo.Han tycker om mig.Och jag tycker om honom.Timbo tycker inte om klotången eller saxen.Det är synd,för med den pälsen måste man vara kompis med saxen.Det är tur han är kompis med badkaret!

 En Gizmo och en Loke. Loke är en trädskällare. Men han skäller inte bara på träd.Han skäller på allt annat också. Av Loke får jag ont i öronen ibland. Men han är snäll,tror jag,när han är tyst.

 Buster och Loke blir inspekterade av lillhästen. Han har inget namn än. Det testas många dagligen.Alla blir nåt annat i slutänden. Han blir nog förvirrad stackarn. Det måste visst betyda nåt bra eller fint,hans nya namn. Jag föreslog Belsebub. Det gick inte för sig...

 Ser ni vad förvirrad han blir av att vara namnlös..Stackarn ;)

Nä nu ska jag kolla potatisen som kokar och köttfärslimpan i ugnen.... Sedan ska jag åka bort och borsta blodingarna. En har hittat en lagomt upptinad fläck att rulla på. Mycket snyggt dekorerad av lera nu. Kanske blir hussen glad om jag borstar tänkte jag. Det är ju sista vaktkvällen och allt....

Kommentarer
Postat av: Linda

Är Loke finnspets?



Sv: Ja men det är väl tur att man har vänner som kan fixa lite med bilder och sånt man själv inte kan eller orkar ;)

2012-03-19 @ 17:49:13
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0