Grått å trist..

Ja usch vad grått...I går var gubbe å son på hockey. Jag tog in och kratsade hovar och borstade ben. Ardennerhovar är ingen fröjd att lyfta. Speciellt inte Rindi´s,för hon är så tjurig.Man är alldeles svettig när man är klar...
I dag kommer min revisor...Dvs:MAMMA! och vi ska..


Oj vad roligt...NOT!

Hittade en bild på mig och Baldur från i fjol vinter... Min prins....


Gullgubbe...Nu är han ljusare än sådär.Jag ska se om jag kan ta ett kort närmsta dagarna :)
Nu ska jag ta en kopp kaffe.OCH en alvedon.Vaknade med huvudvärk i morse...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Huä, nej tacka vet jag islandshovar, merr behändig storlek på dem ;)



SV: Byt bort ardennrarna? ;) Närå, men synd att du inte har plats för fler. Har man ston blir det ju lätt inte bara en till utan betydligt fler sist och slutligen ;) Jag vill ju inte ha något annat än ston, fast det har mer att göra med att jag gillar ston mer över lag, tjurig matte till tjurig märr :p



Hur många hektar hagar har ni totalt? Du måste ju få riktigt fina armmuskler av att mocka vinterhage i alla fall!



Tja, nu är jag ju ingen färgexpert, så jag vågar inte spekulera i huruvida det kan ligga dolt eller inte, men det är väl möjligt :)

2012-03-28 @ 17:46:06
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Men du ser inte gammal ut? Hur gammal är du:)?? Bild på dig människa ;)



Sv: Okej så du jobbar med barn, eller jobbade? Tänkte på din skola/kurs

2012-03-29 @ 23:17:18
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0