:)

Snart är den här...Min tömkörningsgjord :) Äntligen!! Nu ska vi träna ordentligt på detta :D
Nu är jag alldeles för trött och har ont i axlarna för att få något gjort ordentligt... Jag ska nog vara lat en stund! Fast det tar ju emot att sitta på arslet...
Men man kan ju kika på hästannonser såklart...Medan man sitter kan man ju göra det framför datorn :) Först ska jag skicka iväg sonen till scouterna. Han kom förresten hem med en medalj idag! Han är numer storfiskare! Där ser man.
Var på kvarna och skulle ha foderjäst..Visar sig att fröken T hade köpt den sista!! Attans...Ja det kommer väl till veckan. De sa att vanlig jäst skulle gå lika bra,men efter att jag googlat på det så avstår jag eftersom jäsningen i foderjäst är avdödad,men det är det inte i vanlig jäst så det ger jag inte.
Nä,nu så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0