Deklaration-CHECK!

Mja,gick ju det där med...Men det är tur jag har min mamma för jag är VÄRDELÖS med siffror... Min kära mor ser sig nu nödgad att skaka fram ett dataprogram för mig haha. Mmm,så illa var det tydligen ;) Det är ju så förb... mycket att hålla reda på.Man ska fylla i än det ena och än det andra. Tur man åtminstone har koll på sina kvitton och arkiverat dem månadsvis ;)
Oh well.... Nu är det gjort iallafall :)
I dag har jag hittills bara mockat och fixat käk åt djuren.Å mockat mer i hagen. Pojkarna har fått en boll att greja med,får se om de gör det också då..
I dag är sista lediga dagen,jäklar vad fort det går! I morrn bitti är det uppställning för arbete,långsväng med 4 dygn. Men sen är det påsk och påsklov för barnen.Då får gubben se till att släppa ut nån morgon så jag får sova ut :)
Nä nu måste jag stöka vidare... Mycket att göra,tydligen ska vi pressa hö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0