Zzzz

Ja idag är jag trött... Kom i säng sent igår,hade svårt att somna ändå. Sen kommer dottern hem och det blev ett himla kackel i hallen. Seeeen ringde telefonen,då hade grannens tjurar rymt,så gubben pös iväg och hjälpte till. Sen vaknade man när han kom hem och vips ringde klockan tyckte jag. Så lite seg är jag allt...
I dag kommer hovslagaren och fixar Tritlas hovar,lika så bra då hon fått urslag å grejer. Hoppas de fixar det där nudå när jag inte är hemma. Men det går säkert bra.
Hraffe var på prommis i stormen i går,med flaxande sadelkåpor! Lite skutt blev det,men inte nåt märkvärdigt! Han är så duktig!! Gullgubbe! Förhoppningsvis kan vi duscha honom i morrn igen. Har införskaffat en handske för ändamålet,men en liten borste på en sida å gummiknoppar på den andra! Värt ett försök! Tur fröken A-C glatt assisterar! Annars gick det nog trögare är jag rädd. Krångligare skulle det ju bli!
På World Fengur har det dykt upp en till avkomme e: Baldur,Litfari född 2004. Helt plötsligt sådär... Kanhända finns fler som inte jag hittat? Jag vet av 7 nu då,plus de 3 födda i år. Men nu vill jag ha ett sto... Åhhh vad jag vill! Hittade ett jag blev förtjust i på Hästnet,men det visade sig att hennes farfar är Baldurs pappa så det går ju inte. Kanske var det därför jag tyckte hon var fin ;)
Nää nu ska jag arbeta i mitt anletets svett...


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Tja, allt bra med dig idag? :D

Ha en super najs dag!

2012-06-20 @ 12:08:56
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0