Mattes lakritskula....

Hraffe är så duktig! I går longerade vi lite,och sedan äntrade matte på. Från marken denna gång. Han stod helt stilla när man graciöst svingade sig på. Red runt och styrde mest.Övade på att stanna och sätta igång. Annat tempo än Baldur detta. Blir bra det med en av varje sort :) Kanhända blir Hraffe en häst man kan skritta på lååång tygel :) Han är så snäll lillkillen.
Nu i morse bytte jag hage med hjälp av fröken T,hon var ändå här å drack kaffe.
Gubben har åkt för att vända hö,i morrn smäller det. 20 vagnar ska in på lon (ca 10 ton),resten balas.Jag lär ha ont i lampsladdarna i morrn kväll...
I kväll tar vi med sonen och hans kusin och går på bio tänkte vi. Nu ska jag sätta fart så att vi hinner allt vi tänkt oss innan vi ska till stan. Det är ju Gatufesten här nu,så det lär vara mycket folk.... Inget jag brukar gå på,men det vore kul att se Bryan Adams som kommer till stan om en månad...Synd biljetterna var lite dyra bara...
 
(här skulle det in en bild,men DET GICK INTE!! Jag blir så trött....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0