Jag tror det går troll här...

Sedan igår kommer jag inte in på hotmail.Skärmen blir bara blank..Vad 17........Suck.Jaja,får se om jag får till det.
Hästarna inne nu.Tror minsann Hraffe åkt på lite däng.Säkert stoppade han näsan där den inte hörde hemma.Lillstackar´n. Inget allvarligare dock.Lite svullen på halsen men inga bitmärken som blöder iallafall.Förhoppningsvis har han lärt sig sin läxa. Baldur skulle ju kunna vara mycket dummare om han ville,men det ligger inte för honom.Han är ju snäll,även om han läxat upp Hraffe lite.
Varmt i dag igen. Hua,kusigt och dant. Min vän T har varit här på kaffe å hjälpte mig ta in de små.De får stå inne nån timme nu.Vila sig lite,bli smorda (Baldur får porrpung han) och kelas lite med.
Nu är det bäst jag slår igång hötorken innan jag glömmer det....

Kommentarer
Postat av: sara

svar: Vad tråkigt att dina barn inte vill hålla på med hästar.. men det kan ju komma senare också. Jag var jätteintresserad som ung, sen när jag var 14 tog jag ett års paus för jag och mamma bråkade en del om hästarna, jag var väl i en jobbig period och provade på andra sporter, men gick tillbaka till hästarna igen efter knappt ett år. Huvudsaken är ju att du håller på med det du vill iallafall, barnens intresse kommer kanske senare :)

2012-07-25 @ 14:36:58
URL: http://tvistirni.webblogg.se
Postat av: Nina

Haha....porrpung, vad är det??

Det kan inte vara så att du fått virus på datorn? De gånger jag har fått det så har det börjat strula lite smått, sedan har det bara blivit fler och fler saker som inte fungerat. Fast å andra sidan tycker jag det är rätt ofta det är svårt att få upp hotmail oavsett vilken dator jag använder.

2012-07-25 @ 21:25:15
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Nina

Haha....porrpung, vad är det??

Det kan inte vara så att du fått virus på datorn? De gånger jag har fått det så har det börjat strula lite smått, sedan har det bara blivit fler och fler saker som inte fungerat. Fast å andra sidan tycker jag det är rätt ofta det är svårt att få upp hotmail oavsett vilken dator jag använder.

2012-07-25 @ 21:25:30
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: malin

min hotmail har oxå varit lite konstig de senaste dagarna.... :(

2012-07-25 @ 21:26:37
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0