Intresseklubben antecknar

Fick för mig att kolla på Worldfengur,hur många Baldur å Hrafnklettur det finns. Baldur heter 878 hästar där,Hrafnklettur heter bara en-min :) Lite lustigt att jag har den enda med det namnet... Med hästarna går det bra. Lite tjorvig att lyfta fötterna på är hon,men det ska nog ge sig med övning :) De är kära iallafall och snart är hon säkert dräktig... Blir bra att kunna släppa ihop Hraffe med dem sedan. Men det får vänta lite till. I dag har jag grejat minsann. Städat å tvättat bilen,skurat golv,mockat å borstar osv. Haft energi i mängder. Tyvärr tog den slut vid 5 rycket när vi käkat. Hemsk paltkoma... I morrn blir det mer hö om vädret fortsätter vara bra. Man kan bara hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0