I dag blire hett...

Efter gårdagens regn blev det skitvarmt idag. Fläktar lite tack o lov... Igår blev det livat i hagen när jag tog in hästarna i annorlunda ordning. Gaefa först,sen Baldur och sist Hraffe. Baldur och Hraffe fick fart under hovarna när bönan försvann... Hraffe gjorde nån variant av en capriol eller vad det heter. Ni vet när de hoppar upp i luften och sen slår ut. Han såg ganska kul ut ;) Baldur sprang mest och skrek och hade sen brådis in... Knäppgökar. Det är dags att sätta igång med ridandet igen där. Gaefa visar inga brunsttendenser alls. Mest nöjd är hon när hon dtår Mittemellan gossarna ;) Ingen dum tjej det där inte. I dag har jag hittills bara fyllt på vatten åt alla och samlat ihop mina torkade hallonblad. Och läst... Haft en läsperiod och läst Camilla Läckbergs böcker. Två fattas i hyllan å jag vete tusan vem jag lånat ut dem till. Sjöjungfrun å Stenhuggaren saknas :( Typiskt mig... Ja jag får hoppas den som lånat kommer på att lämna tillbaka så småningom. Nä nu ska man ta itu med... Jaa,nåt. Tvätten kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0