Höskörd och andra sommarsysslor...

Ja idag slår vi hö. Det som ska balas.I morrn ska det slås igen,fast det ska in på logen. Hoppas det inte blir regn bara... Det är som alltid ett vågspel och vädret kollas stup i minuten ;)
I dag fick jag även fingrarna ur ars*** och köpte blommor till mina krukor. Hela 2 blommor köptes det.Sen håller jag mig till solros,tomat och orensade rabatter. Så det så. Det är sjukt dyrt med plant.Begriper inte... Men ett par million bells pryder nu sin plats.
Hästarna mår bra,det är dags för Rindi att åka till kliniken i morrn... Gruvar mig lite...
Hallå där husse,har du nåt till mig?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skulle nog drabbas av nervösa sammanbrott om jag var att slå mitt eget hö, just på grund av vädret. Huu så det svänger!

2012-07-03 @ 14:49:20
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

SV: Ja det är inte ofta Eitill har alla fyra hovar i marken samtidigt, den tokstollen ;)

2012-07-03 @ 16:13:43
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0