God Morgon!

Här sitter jag och tar min morgonkopp. Ska jobba idag. Har hunnit släppa ut Baldur och Tritla som fick sova inne inatt. Det regnade så hemskt... På torsdag går jag på semester :D Bara idag och onsdag kvar!! Ska bli så skönt!
I går var vi på Chaow Praya River och åt mat med Danne å Emelie. Jättegod mat,så har ni inte varit där är det värt ett besök. Annars hände det lite och ingenting i går. Det regnade mest hela dan så jaa....
Strykar´n var på besök igår. Han är en vildkatt jag ömmar lite för. Gav den rackarn lite mat,vilket uppskattades tror jag. I 4 år har han sprungit i gårdarna ( och säkert längre),men häromdagen strök han sig mot mina ben och jag fick klappa.Skulle vilja ha tag i honom så man kunde ta bort honom... Vore synd om han fick svälta ihjäl till vintern.
Nu ska jag surfa mig in på hästnet en vända ;) Regna inte bort därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0