Dessa bilar..

Vi har haft  trubbel med våra bilar...Familjen Saab har ett trasigt framhjulslager,och den andra har nån turbin som är paj. Jippi. Den äldsta bilen stryker nu flagg till förmån för en audi a4 quattro.Tyvärr en halv bil,den har ingen dragkrok än. Typiskt va?
Kom hem från jobbet kvart över 7 igår,fikade och bytte om och satt på tåg till Gävle 8.30.Raskt marscherat! Sen audi åkte vi hem. Jättekul bil att köra iallafall :) Så jag hoppas det där blir bra....Bara det kommer på en dragkrok....SNART!
Till veckan åker nog Tritla hem. Hon visar 0 och inga tecken på att brunsta om.Jag gillar den där hästen.Fantastisk personlighet! Tyvärr har det tydligen sagts om henne att hon är hopplös och omöjlig,till ägaren då. Jag håller inte med! Helt klart är hon lurig den rackar´n,men omöjlig tycker jag inte! Söt som socker är hon åxå...
Jag hoppas kunna hämta Gaefa på söndagkväll alt. måndag.Hon ska ev få åka med från Gävle med fam.Berg. Vore ju toppen det! Men vi får se! Sen ska det betäckas och bli en baby till nästa sommar förhoppningsvis. Med den där stammen och Baldur´s hoppas jag på nåt extraordinärt! Hoppas kan man ju...
Jag kommer förmodligen bara betäcka nu i år,och sedan avstå nästa. Vill inte stå i den sitsen att jag får platsbrist.Då måste man skynda sig att sälja och det vill jag inte. Vi får se! Med tanken på att det finns så himla mycket hästar till salu tar vi det piano...
Nu fortsätter jag med morgonfikat,så ska vi se om man lyckas ta sig ut med kameran i survädret sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0