Dä ä mycket nu...

I går var det lite hö igen och en massa annat pul. Så jag hann inte med nåt större projekt. Har varit lat med kameran också.Men det går i vågor ;) Baldur har iallafall betäckt Gaefa,senast igår. Så nog borde hon vara dräktig snart..De ska få gå in nu en stund...Vill ju smörja och borsta av dem å kolla hovarna. Hon är lite krånglig med hovarna,men det behövs nog bara lite övande så ska det gå till sig.
Ska flytta ut hagen idag också. På torsdag kommer en grävmaskin å gräver en grop. Jag fick ringa själv... Kul är det ju inte,men man kan inte dra på det hur länge som helst heller!
Här skulle det ha varit en bild,men som vanligt gick det inte att ladda upp.Nya blogg.se är ju värdelöst!Ska fundera om jag ska byta bloggportal....

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hö tar mycket tid och jobb, jag lever med en bonde som gör både hö och spannmål, gaaah han har varit ute i flera dagar och kvällar nu, en annan blir sjuk så fort de slår hö, blir så fruktansvärt allergisk, har varit en jobbig vecka.

Vad kul med nya hästen och vad roligt att hon är betäckt, tjohooo vad spännande! Åh blir lite avis, vill också ha fölis, o andra sidan vill jag ju passa på att rida så mycket som möjligt nu!

Sv: Ja jag har också hört att de drar sig mest till mörka hästar, varför har jag aldrig fått reda på, men det var lite intressant det du skrev, hmm vatten, ja kanske :) Fifa blir aldrig biten, inte ett sår på bogen och då går hon aldrig med täcke, sjukt att det kan vara sån skillnad ändå.

2012-07-23 @ 06:04:21
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0