3 små indianer

Jag är gräsänka i helgen.Gubben har åkt till Nässjö,vart nu det ligger,med sin systerson. Kommer hem söndag natt. I morse när jag skulle släppa ut Hraffe,som sovit inne,fick jag för mig att han kan nog gå med de andra nu när Tritla inte brunstar... Hon skulle enl mina beräkningar vara i högbrunst nu annars...Men inga spår efter nåt sånt,så sagt och gjort...
 
 
So far so good...Får hoppas det går bra. Lite pip och så blev det ju,men det var då inte mycket... Hraffe håller sig lite på sin kant än så länge.Det gäller ju att Baldur inte blir förbannad,annars går det nog bra! Baldur är så snäll så jag tror inte det blir nåt allvarligare om det blir nåt. Snäll i hjärtat den där hästen!

Kommentarer
Postat av: Svea-Karin

vad snäll han är baldur!! :)

2012-07-19 @ 11:43:20
URL: http://karinmattson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0