Söndag :)

Oj vad det var segt i morse. Klev upp senare än vanligt,runt 7 sådär,men det var på håret det blev en översovning... I går var det dop.Jag ska feja över bilder från kameran sen :) Ebba var söt som socker,FAST hon kräktes på mig ;) Glaskit är hon iallafall.Inget grin där inte! Vi förärade henne en Brynäströja och en antispill mugg ;) Svårt att hitta på nåt tyckte jag denna gång,men det gav sig självt när vi var i Gävle i torsdags... :D
Kanske inte vad mamman trodde men jag var ganska nöjd haha.
Nu står stallet på schemat. Sen ska jag ta en tur på ystra Baldur. Tänkte testa gramantygel ute i dag faktiskt. Kanske,kanske kan det få honom att sansa sig. Inte kul för nån av oss att måsta dra honom i truten.Han brukar takta så in i vassen på uteritt och det ger ju verkligen ingenting...OM man hade en egen PADDOCK!
Skall snarast återuppta tjatet som legat på is....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0