Plugg..eller grupparbete.

efter en förmiddag med mockning och sånt var det studietid på schemat. Arbetsgruppen har då träffats idag och gjort klart de uppgifter som ska lämnas in. Det är mycket man inte riktigt tänker på,men som egentligen är självklart. Blir spännande det där,hoppas man orkar sitta still och lyssna  framledes ;)
Fåren har fått städat idag också. Sambon fick inviga nya gödselgrepen till traktorn :D Tacknämligt gjorde han detta medan jag var borta.Det luktar verkligen illa när man börjar röja runt kan jag säga...
Sen skulle han åka och skotta åt lite folk.Trist nog var det nåt på slungan som gick sönder. Hoppas det inte var nåt dyrt!
Nu ska jag snart gå ut och polera på mina fina pojkar!!
Kort inlägg,och skittrist, men jag är så sanslöst trött idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0