Ledig :)

min första dag av ledighet började igår med föreläsning/utbildning. Lite tufft kändes det att gå direkt från jobbet till utbildningen,men peppar peppar gick det ganska bra. Lite trött i kupan blev man ju..
Sen blev jag hemlurad tidigare..I tron att det hade kört ihop sig. Men när jag kom hem fick jag beskedet att det var bara att hoppa in i duschen för vi skulle  åka bort. In i bilen och halvvägs var jag lite irriterad för jag var så aptrött i huvet. Visade sig att gubben varit om sig och kring sig och köpt biljetter till Brynäs-Modo matchen ;)
Jättekul!! Ännu roligare var det att Brynäs slog Modo med 5-3 ;) Gillades inte av gubben dock.Sen var det hemfärd och vi var hemma vid elva. I morse var jag ofantligt trött kan jag lova...
I dag blir det skotra ner till hallen å se en Nsk match.Det har jag inte gjort på hur många år som helst..Men det blir nog kul.
I morrn är det dop för Ebba,och jag har kommit på present :D Bra va?
Nu ska jag snart åka och hämta barnen på skolorna och sen är det banne mig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0