Idétorka..

På lördag ska vi på dop... Jag har kraftig idé torka på present till det lilla livet... Det är Ebba som ska få vatten på håret. Alltså har jag kvar att köpa present då ja. Vad ska man hitta på? Vidtalade barnamodern,men det var dåligt med tips ;) Det blir nog tonåringen och jag som går och handlar skulle jag tro. När tonåringen är inblandad kan det bli allt från vackra juveler till Magnus Uggla peruk.Med henne vet man inte så noga. Hon och hennes kamrat var i somras och köpte 8 rullar silvertejp och ett tält. Det ni. Så ni ser,inget är otippat... Med tejpen förresten,roade de sig med att tejpa upp sig själva och kamrater i stolpar.Jag har sett bildbevis. Har misstänkt en längre tid att de är galna,och de har bekräftat min teori gång efter annan.Men roligt har de,och det är ju huvudsaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0