Plusgrader och snålblåst

Tre grader varmt,soligt och blåst. Fortsätter det så här lär snön snart vara borta. Både bra och dåligt kan jag tycka. Gillar ju att åka skoter,men hatar att frysa...
Har avverkat pass två av tre nu. Ett kvar nu bara :)
Har lagt in om sommarsemestern nu också,medan man kommer ihåg det. Ledig vill man ju vara...
Min kamrat fröken H åker snart utomlands...Lyllo.....
I dag kommer min kusin från 08 området upp så det är middag hos mamsen idag. Jag och sonen blir det eftersom dottern är hos pappan och gubben jobbar natt.
Nu ska jag allt sätta fart. Longera min lilla häst. Det formligen kryllar av timmerbilar och skogsmaskiner här idag...

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! sugen på bloglovin-byte? :)

2012-02-21 @ 09:03:31
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Agnetha

vad trött man blir på timmerbilar o dylikt när man har häst. Är det stormröjning de kör?



uhlås är verkligen duktiga. :-) jag klippte svärfars 25 tackor på en helg för några år sen, med klippstol. Men det tog ju två hela dagar. :-p dessutom blev det inte ens bra! ;)



men jag är nyfiken på dina får. Hur många lamm/tacka brukar ni få? jag skulle behöva en obesläktad bagge och eftersom våra får är "inga som fattas" funderar jag på en hälsingebagge, tror det skulle passa bra men jag gillar finull. Men jag gillar inte tanken på 5-6 lamm/tacka! ;-)

2012-02-21 @ 09:52:55
URL: http://kvarnlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0