Om man skulle jobba lite då...

Dags att börja jobba igen...Friveckan har som vanligt gått med rasande fart. Men det är ju det vanliga det :)
I dag skulle det ev bli snö,så jag la på Baldur täcke i förebyggande syfte. De andra brukar inte frysa så jag hoppas de inte gör det nu heller.. Det nya täcket är superbra! Så himla lagomt till min prins :) Hraffe har inte provat sitt än.Han är skraj för kardborren så vi ska ta bort den först tror jag. Han kastar sig när man drar i den och jag har övat och övat,men utan resultat... Jaja,det blir vad det blir. Nu måste jag skynda på här om jag ska hinna i tid till jobbet...Vore väl en fördel ;)
Hoppas ni får en härlig dag!!

Vår egen Ferdinand,Pontus :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Okej är det nån hingst ni avlar med :D?

Men Njurunda är inte så långt. Gunilla Nylander i Sundsvall skall vara nån tömkörningsintruktör, nån du känner till?

2012-02-18 @ 23:25:31
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0