Mer snö nån?

Ni kan få av oss,det har ännu inte slutat snöa heller... Denna morgon uppstod viss förrvirring bland hästarna tror jag... Baldur gick ut först och när jag släppte ut honom släppte gubben ut ardennerkorna,vilket gjorde att Baldur gnäggade som besatt först och showade lite för Rindi. Hon är vanligtvis den uppvaktande av de två,gör sitt bästa för att få Baldur´s uppmärksamhet,men idag bevärdigade hon inte honom en blick ens.Höet var mer intressant ;) Hraffe gick ut sist som vanligt han,går som en farbror i grimskaftet ;) Vilken skillnad mot för ett halvår sedan! Gillar inte att han lagt sig till med att kicka åt B bara,och att han surar vid maten. Men det där styr de väl opp själva antar jag. Huvudsaken han beter sig mot folk! Sonen ff sjuk,nu också gubben.Så det blev en VAB idag.Sjukstuga hemma. Han ska dock få hämta en bal med traktorn,för mig tar det 10 ggr så läng tid,jag är inte nån traktorförare alls... Sen kan jag fixa resten. Nä om man skulle koka sig lite gröt kanske,så man kan börja med det som göras skall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0