Longerat

Har så longerat min häst en stund i snålblåsten. Några bilder blev det inte för jag har fullt upp med lina å häst...Dessutom blir jag vansinnigt yr i kupan av att longera.Nästan som åksjuk? Märkligt... Om man ska gå efter google resultat betyder detta att man har bra balans. Nåt bra med det åxå då...
Måste ner och skotta lite mer. Nu när det töar så hemskt,bygger det i hovarna på 5 röda och jag gillar inte att det ska halkas omkring bara.Ger ju inte så mycket heller.
I stallet fick Baldur gå lite lös som han brukar då och då.Han snikade fort in i Hraffe´s box,där han parkerade och vilade lite. Undra om han vill byta box?
Nu ska jag snart åka på kvarna och hämta müsli,in på affärn en snabbis och hämta sonen på skolan.
Vi ska ju på skatan på middag idag :) Mamma skulle göra biffar och jag har lagt in om att jag vill ha matlåda ;)
Nä jag ska sätta fart...Klockan tickar på minsann....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0