Ibland blir man full i skratt

Speciellt när det blir så att ens gubbe,som kan det där med bilar,klantar sig lite.
Han skulle åka iväg med sin bil,han har en audi han åxå. Tjafsade och grejade läääänge och väl ,men bilen startade icke. Förblev stendöd... Han ropade på mig för jag skulle se om lyset funkade osv. Jorå,lyset sken så vackert så. Han beklagade sig att det inte gick att låsa bilen och skulle visa.
Lysena blinkade till och bilen låstes.
Fel bil dock,min bil. Visar sig att han försökt sååå att starta med fel nyckel. Jag skrattade gott. Och länge....
I övrigt så jobbar jag idag,klev opp 5. Mindre kul det,men vad gör man.
Det snöar åxå kan jag berätta,men särskilt kallt är det inte iallafall.
Har som vanligt hemlängtan,men jag får åka hem i morrn och den som längtar efter nåt gott...


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Haha...förstår att du fick dig ett gott skratt :D

2012-12-08 @ 00:41:03
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0