Ena dan snöstorm

Andra dan töväder. Takdropp och takras. Vad är det med väderomslagen?
I går skotrade vi ner till Skatan och besökte min kusin som är här på lite skidåkning. Nu åkte de ett varv skoter åxå då. Barnen tyckte det var lite kul tror jag... Fick träffa kusins kamraters rottis Tromb. Vilken urhärlig hund! Hur trevlig som helst! Ibland saknar jag en rottis faktiskt. Men nån hund har jag inte tid med tyvärr. Gubben vill ingen ha heller så...
Väl hemma var planen en varm dusch,vilket gick om intet och blev till tvätta håret i kallvatten samt blaska av sig det värsta... Typiskt va?
Förresten har jag glömt berätta vad bra det går med Laki och grimman!! Vilken kille :D Han är superduktig! Snart ska hans mamma åka ju så det är bra om man har övat lite åtminstone då...
Nu ska jag trycka ner en macka i svalget och traska ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0