Söndag...

I går blev jag 38 år. Milde tid... Känner mig inte som 38 alls! Fick iallafall fina presenter av min familj. Vattentäta stallhandskar och en bok: Att bli med föl,mm. Dessa två stod högst upp på listan ;) Vi åt gott med Emelie å Danne,grillat såklart ;)
Sen spöade vi gubben i Yatzy och hade allmänt trevligt. Blev en tidig kväll dock. Lika skönt det! Men sovmorgon blev det i dag ändå :) Igår kom de och hämtade hö och hade sina hundar med sig,bla sin nya valp Chili. 12 veckors chihuahua. Han var inte stor,men tuff! Och flög runt som en galning! Skitcool faktiskt. Inte jag skulle vilja ha själv,tycker de är sååååå små. Jaja,cool var han iallafall :) Nu ska jag sätta fart med dagen ;) Hoppas det inte blir regn bara.


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i efterskott!
38 år är bara barnet ;) Själv är jag 53 :O

2012-08-26 @ 18:42:51
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Clara

Kolla in hos oss för att se vem som vann tagelarmbandet, kanske var det du :)

2012-08-26 @ 21:44:17
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0