Snart är det slut på det roliga..

På fredag börjar jag jobba igen,efter 5 veckors semester! Jajamen,det känns gruvsamt.Men kommer man bara iväg brukar det ju gå bra! Helst vill jag bara vara hemma hela tiden,men då får man ju ingen lön....Och det vore ju trist...
Hästarna fick gå in på lite smörj och hovcheck i går. Gaefa är lite tjorvig bak,men det tar sig iallafall...
Nästa vecka börjar barnen i skolan. Dottern på gymnasiet,helt galet. Sonen börjar femman och ska tydligen få en ny lärare?!! Mina barn börjar bli stora...När hände det liksom? Denna vecka ska jag kliva upp tidigt var planen,så man vänjer sig...Men det föll igenom redan i dag.8 vaknade man... Får ställa klockan i morrn igen och hoppas man inte snoozar ;)
Nä,nu ska jag fika lite och sätta igång!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Visst är det konstigt, det där med barn? Dom växer och blir äldre medan föräldrarna lixom stannar i ålder :)

Den som uppfann den där snooz knappen gjorde oss alla en stor otjänst, hur många gånger har jag inte använt den i sömnen....herregud, den kan ju förstöra hela dan

2012-08-13 @ 09:55:22
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Nina

Min yngsta börjar också gymnasiet i höst. Plötsligt efter 20 år har jag inga grundskolebarn längre. Konstigt men skönt!

Läste ditt senaste inlägg också, om att gå i föl-väntar-tider. På något konstigt sätt går det riktigt fort, tycker jag. Man är så inne i det under betäckningssäsongen, sedan glömmer man nästan bort det under hösten och vintern och sedan vips är det vår och fölisen tittar snart ut. När har du beräknad förlossning? Skulle Gaefa redan ha kommit i brunst igen om det inte tagit sig, eller väntar du på brunst?

2012-08-15 @ 01:24:50
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0