Mör...

Vi har pressat hö flera dar på raken,nu säger jag upp mig från det ett tag. Man har hö i bihålorna tamigsjutton...
Blev tidspressat idag dessutom,stressat på som jag vet inte vad. Men nu är det paus från det där höet tack å lov.
Särskilt mycket annat har vi inte orkat med faktiskt. Man är ganska trött efter att ha burit 2 ton hö på en dag.
Ikväll blir det nog inte så mycket mer gjort. Softa lite,ja förutom hästarna då såklart. Dem får man som orka med ändå ;) Nu väntar jag på mina kamrat T,hoppas hon kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Nina

Visst är det jobbigt! Men attans skönt när det är gjort och man har hö för hela vintern.

Vi måste köpa allt vårt foder och det kostar skjortan....

2012-08-29 @ 10:00:13
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0