Jag VANN :D

Shit vad kul! Jag vann tagelarmbandet hos Tvistirni :) Jag som aldrig vinner nåt i vanliga fall! Jätteroligt!! Nu ska jag genast kolla hur jag ska göra och skicka iväg tagel :D
I dag har jag i stort haft mig en vilodag.Grejat i stallet och med hästarna mest. Tvättat och städat i frysen,i och för sig...Och tömt kameran på bilder :) Så här kommer några...
 
Eller ja...EN eftersom det tog så lång tid att ladda upp så jag gav upp.Tar det lite senare,har som inte tid att vänta just nu :) 
Jo just ja,hämtade min bok som jag fick av min söta mamma;"Att bli med föl". Oj vad skoj det ska bli att läsa den!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

du får lägga upp bilder på armbandet sen! :D

2012-09-05 @ 20:02:33
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0