Hem ljuva hem!

Första dygnet avverkat. Var trött så ini vassen i går när klockan ringde. Men nu ska man nog snart vara tillbaka i gamla gängor :)
Hästarna ska få gå in i dag då det ser ut att bli ruggigt varmt. Solen värmer redan...
Ska försöka tömma kameran på kort åxå,om jag "hinner".Ska rida mig en sväng ikväll tänkte jag,när det inte är så varmt.
På måndag,gott folk,missar ni väl inte årets begivenhet?? DALLAS på TV! Jag ska helt klart se det.Man såg ju orginalet och det ska bli skoj att se vad de hittat på för fortsättning :) På 4an går det iallafall... Såg reklamen för programmet och JR såg lika elak ut som alltid han,fast än gammal.
Nä nu ska jag fika frukost och sätta fart...OCH svära över att ingen tog in tvätten i går...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0