Frivecka :D

Har avverkat första arbetsveckan och nu är jag ledig i 8 dagar! Härligt!! I dag ska jag dock få slita ändå...Pressa hö. INTE det roligaste jag vet nä...Tungt och jobbigt.Men ett måste då vi lovat bort lite hö.
Vi har bokat långtidsparkering i dag,till resan. Måste verkligen kolla vem som kan ta hand om djuren nu...
Har ju några presumtiva husvakter på listan.
Min kära dotter har ju börjat gymnasiet,och jag är lite glad att hon fick ett ganska bra schema :) En sen dag på veckan,onsdagar.Skönt! 
Sonen är inte alldeles toppnöjd att sommarlovet är slut.Det är väl ingen av dem egentligen,men det är kanske mer spännande att börja gymnasiet än 5an kan man tänka sig.
Nä nu måste jag svida om. Pressa hö i fleecetröja är väl inget att rekommendera kanske...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0