Dag 2 på jobbet..

Japp,snart ska jag iväg och jobba igen. 
I går fick jag äntligen tag i nån som sköt strykarkatten. Han fick åtminstone ha det förhållandevis bra mot slutet,men det kommer ju en vinter så nu har vi gjort det enda raka och tagit bort honom. 
Har suttit nu på morgonen å kikat på horsemeup ,Oj vad grejer jag VILL HA! Suck... Hansbotäcken...Jag älskar Hansbotäcken.Finns inte ett täcke som sitter lika bra på pojkarna :D Hoppas Gaefa kan ha deras avlagda med halvhals.Måste prova det på henne..Hennes hals är ju inte lika grov som killarnas,så det borde gå...
Idag är det jobb...Vaknade före klockan idag,som jag brukar göra,men drog mig faktiskt,vilket jag inte brukar göra. Har som alltid tänkt att man är ändå vaken,så man kan lika gärna masa sig upp.
Skulle behöva köpa en skillingarydsalva.Det är slut tyvärr,och Gaefa är bra nog biten i virveln under magen :(
Oj nu rinner klockan iväg.Bäst att hasta mot stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0