Aj...

Jag är ledbruten ordentligt efter att ha kört röjsåg. I 4 timmar höll vi på. Tungt,varmt och svettigt. Har ont i axlarna kan jag lova. I dag ska vi göra om proceduren..Fy 17. Men det är väl bara att bita ihop antar jag...
Man satt som en säl i soffan igår på kvällen och orkade inte röra sig särskilt mycket alls.
Vi får väl se om man tar sig upp ur sängen och iväg på jobbet i morrn ;) 
Hästarna ska få gå in idag innan vi åker.Ser ut att bli varmt idag. Sen ska bilen iväg och få sig en dragkrok! Äntligen! I helgen ska lammen delas av från sina mammor,så det blir ett mastodontjobb det åxå.
Nää,jag ska gå och förbereda för att ta in mina små hästar ;) Lite trist att det bara är jag som har häst nu...Men man vet ju aldrig om det dyker opp nåt gubben vill ha...
Snart är det vinter igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0