Solsken!

Men minusgrader. Å jag ska åka på jobbet ett dygn när det är finväder och jag har så mycket att göra...
Vill åka till ridhuset med bägge hästarna nån dag,nyttigt för Hraffe också. Dags att sätta igång på allvar. På nästa frivecka ska jag lägga upp en plan och göra nåt varjedag. Sadla och leda med sadel på osv. Han är åkt på barbacka och det har gått bra. Men nu är det dags på allvar! Hoppas man får lite hjälp bara.. Ska kontakta Inger och höra om hon vill hjälpa mig med lite förberedande tömkörning åxå. Ska testa Baldurs sadel på honom och se hur den sitter. Hraffe är kortare än honom så vi får se hur den passar. Funderar på en Top Reiter till Hraffe,nån som har erfarenhet av de sadlarna? Det är ju ingen panik-än..... Nån Diddi dyna blir det inte iallafall. Det mest obekväma jag suttit i nån gång. Jag har ju Feldmann sadeln också man kan testa,men jag gillar close contact får jag säga. Equipen är så skön att rida i!! Enkelkåpa åxå! Nää,jag måste utfodra både mig å sonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0