Solsken :)

Känns härligt med solsken idag när jag jobbar,så får jag inte ånk över om hästarna där hemma är blöta å kalla eller så... Sista passet innan frivecka.Gött!
TYVÄRR förlorade Brynäs igen igår :(( Ny match i morrn. Nu kan man om vill klaga på detta,men det gör inte jag. Jag kan knappt åka skridskor,än mindre spela hockey,så jag hoppar över det ;) Det är säkert svårare än det verkar.
I går var det snö och snö och snö.Hela jävla dan höll det på.Ca 2dm blev det. Fantastiskt onödigt tyckte jag.Dessutom sägs det att DET SKA SNÖA MER! Neeeeeeej!!!! Vill inte ha!!! Suck... Tyvärr styr man inte över vädret,men jag skulle bra gärna vilja.
Plockade en färsting på Thorsten igår. Detta är INTE en uppgift jag tycker är trevlig. Vägrar göra det med fingrarna,pincett är lagom avstånd mellan fästingsäcklet och mig. Dessutom är jag tillräckligt äcklad och mordisk över dessa djur så jag med nöje eldar upp dem. Enda sättet att säkert ta död på dem. Också en onödig förekomst. Inte ens fåglar äter dem,de kan överleva ta mig tusan allt och ligga i dvala i årtionden. De skulle med all sannolikhet överleva kärnvapenkrig och förpesta tillvaron för eventuella överlevande. Snuskiga djur,eller djur och djur....
Nä nu ska jag inte dravla på mer. Jag ska arbeta. Ja det ska jag. Vi syns en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0