Oh my goood!

I dag har nån retat upp mig alldeles vansinnigt. Denna människa ansåg att eftersom vi inte har lösdrift inte brydde oss om våra hästars väl och ve. Nää vi skulle ta in dem på dan så de fick sova då och sen låta dem vara ute,fast vi inte har vindskydd. Jag håller inte med det där tack. Givetvis ska de vara ute så mycket som möjligt,det begriper man väl,men jag tycker inte att det nödvändigtvis är synonymt med lösdrift. Vi släpper ut tidigt och in sent,så man gör vad man kan för att utetimmarna ska bli så många som möjligt. Vi har inte möjlighet alltid att ställa in dem på dan,och om de ska stå inne iallafall så kan de stå inne på natten. De är minst aktiv mellan 00-04. Då kan jag tycka att det väl är bättre de står inne den tiden när ingen ligghall finns. Ja om ni visste vad elak jag har varit i dag. Dessutom är människan socialt obegåvad,i mina ögon,då dennes åsikt alltid framför på sånt vis att om man inte tycker som den tycker är man korkad. Utgångspunkten verkar hela tiden vara att man inte förstår och är okunnig. Men hallåååå. Det är väl ganska mycket sunt förnuft åxå kanske? Faktiskt så är mina kusar välmående och trivs nog med att sova inne,iallafall Baldur gör det,för han slappnar inte av ute riktigt. Och man tar ju inte in klockan 4 precis. Ja jisses.. Flera gånger så sa jag åxå att sköt du ditt så sköter jag mitt,men näää det skulle harvas på om och om igen. Så till slut gav jag upp diskuterandet och insåg att denna person och jag kommer aldrig någonsin komma överens. Så jag ödar inte mer energi på det nu. Låt människan tro man är korkad,I don't give a shit.....Och inte orkar jag heller....


Kommentarer
Postat av: Linda

Lät ju väldigt konstigt :S Förstår att du blev irriterad, men äh skit i henne, orka lägga energi på såna människor. Du vet ju att dina hästar har det bra, hon har bara lite att göra!



Sv: Åh då ska jag se det sen. Ja traven den lär komma :) Jag är inte ett dugg orolig, med Linas hjälp kommer det gå finnemang

2012-04-12 @ 20:00:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0