Måndag.

Jaha,Brynäs gick på pumpen igår efter förlängning. Vet inte vem som blev mest besviken;jag för att de förlorade matchen som kunde gett dem guldet,eller Hugo för att matchen tog slut så han blev tvungen att gå och lägga sig... Ny match i morgon igen!
Igår hjälpte jag gubben när han skulle köra. Gick sådär då Rindi var het och bökig. Har rasslat fram å ska testa hack. Har åxå kollat så jag kan få låna en kofösarsadel så man kan kravla sig på. Vägrar rida utan då förra hästskötaren ramlat av och bröt bägge armarna en gång. Jag utmanar inte ödet-nej tack...
Först av allt ska hon kollas på ATG kliniken. Tyvärr har vår favvoveterinär slutat. Riktigt trist... Men vi får testa en annan då :(
Vi ska iaf kolla hennes vänstra knä och kota. Rindi har haft lite långa hovar i många år så när vi köpte henne jobbade vi hårt med att få hovarna i normal size. Frågan är om det påverkat hennes benställning negativt. Vi vill kolla för säkerhets skull iallafall.
Jag har en ny header på G åxå. Min vän Therese ställer upp så snällt varje gång :)
När det blivit föl och jag fått kort på dem vill jag ha en ny på Baldurs blogg åxå ;) Bara så du vet Therese... :D
Det är ca en vecka kvar nu innan det första fölet ska se dagens ljus :) Skoj!!!!
Nä nu ska jag jobba på. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för tipset men hur gör jag för att bifoga filmen i ett mail i iPhonen? Problemet är ju att jag inte får in filmen i datorn. Har testat att maila både i telefonens mailprogram och via safari men det finns liksom inget alternativ för att bifoga filer :(

2012-04-16 @ 15:55:37
URL: http://islandstyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0