Förresten...

...Så är bondesökerfru-Louise´s häst Glói farbror till min Hraffe.Ifall att ni undrar...Intresseklubben antecknar..
Det är inte så att det märks att jag har lite tråkigt när jag väntar?
Kollat på sadlar också.Jag måste mäta Hraffe..Vete tusan om det får plats en sadel där oppå...Jag får sälja honom till nån som vill rida barbacka... Nää,jag skojade bara. Men han är så kort så kort.. Inte längre så han ser oväxt ut,nä han har blivit vuxen i övrigt,men kort i ryggen... Lakritstroll....
Tittat på Top Reiter sadlar,Hrimnirsadlar och alla andra upptänkliga..Även den som Linda har,men en sån vill jag nog allt provrida först. Mesigt kan tyckas,men jag har bara ridit i en modell av bomlöst och den gillar jag inte alls.
Oh well.
Nä jag måste göra nåt innan jag blir tokig på att vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0