Det klafsar..

Usch vad blött och geggigt det blev nudå.Lite värme skulle behövas nu så det torkar upp.
I går fick de gå in tidigt och sedan for vi på bio med sonen och hans kompis. Wrath of the Titans såg vi...Har sett bättre,men Hugo var nöjd och glad ;) Dottern har jag ännu inte sett röken av under detta lov,men nu har jag hotat att äta upp hennes påskägg om hon inte hälsar på snart.Får se om det funkar :D Det är ju roligare i stan förstår man ju,är man 16 vill man hänga med polarna..
Vårens prio är nu fastställd.Nytt tak på altanen.Det har gubben skottat hål i,så det är duktigt blött nu. Så det är vad vi ska roa oss med när vädret blir stabilare ;)
Jag har lyckats göra mej ledig i pingst...Då är det både Elitloppet och Krafturs nationella...Svårt val,vi får se vad det blir!
Förövrigt så vet jag nu varför lösenordsrutan dyker upp! Min vän Therese har ju gjort min header/stilmall i sin blogg så min header är lösenordsskyddad just nu.Jag hoppas hon får till det snart,det börjar reta mig lite att den där rutan ploppar opp hela tiden.
Nåt annat som retar mig är att alla 3 katter tror akvariet är en gigantisk vattenskål.Drick ur den i köööket! Jäkla katter. Linda undrade över Baldur´s bedömningar:


Den svenska tycker jag personligen är lite orättvist. Baldur var tämligen nyimporterad och var nog lite vilsen fortfarande,är min teori. Det tog ju ett himla tag innan han bodde in sig här åxå.
Tänk att jag haft honom i snart 3 år...
Iallafall så ska kanske Hraffe å jag vara med på löshoppning i ridhuset nästa gång ;) Bara på skoj.Min lilla lakritsrem....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, våra katter tycker också att allt utom just deras vattenskål är bättre att dricka ur. I synnerhet våra glas och vatten på smutsdisken :S



SV: Jag är likadan, brukar sitta och kolla breeding kalkylatorn på WF så fort jag hittar en hingst jag gillar för att se vad det skulle kunan bli om den dejtade Rósa ;D



OJ, 68 mil?! Det var ju en liten bit :p Inte många vet var Herrljunga ligger, det är ju rätt litet, men väldigt trevligt :)

2012-04-11 @ 14:03:42
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0