Årets första lamm har kommit!

img_3831 (MMS)

Årets första lamm har kommit!


Kommentarer
Postat av: Linda

Neeej! Ge mig, jag är tokig i lamm och får, gud jag önskar själv att jag hade några.



Sv: Jo men saken är den att hon har ju haft vassa tänder och haft väldiga sår i gommen, alltså riktiga sår som gått så långt att det blivit en förhårdnad. Jag tror att det har varit munnen som varit problemet hela tiden faktiskt. Så hon har ju väldiga smärtminnen då hon har haft så väldigt ont.

2012-04-24 @ 20:01:17
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nämen vad roligt! :) Välkommen till världen lilla lamm! Hur många tackor har ni som ska lamma i vår?



SV: Det var ju helt galet mycket otur ni haft med ardennrarna :/ Vad tråkigt att höra, har förstått att hovbensförbroskningo hc allt vad det heter är rätt vanligt på sådana tyngre raser, lite som spatt och islandshästar. Hemskt, hur som helst!

2012-04-25 @ 21:53:11
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0