Fullt upp!

I dag har Hraffe haft sadel på sig.En gammal Leva ponnysadel man inte behöver vara rädd om ;) Den tog upp hela ryggen ungefär.Han ÄR så himla kort än.Oväxt liksom! Men han var fantastiskt duktig!! Annars har jag mockat i hagarna,fejat med hästarna,längtat efter hovslagaren (som kommer på torsdag),städat akvariepumpen,tagit in å borstat 4 hästar etc etc.Jaa,det blir som fullt upp. Reflekterade över "försvunna" saker. Vi hittade tex inte miniräknaren-köpte en ny och vips hittade vi den gamla. Samma sak med cykelstället.Låg på lon och dök upp när vi köpt nytt på biltema. En sak som inte dykt upp sen jag köpte ny är potatisstickan.Den är,och förblir,borta.Troligen drunknad i den "polska oredan" som min mor kallar andra lådan uppifrån...
Nu blir det en dusch sedan lite soffmys med min snuvige son.Kanske lite glass tillåmed!! I morrn är det jobb,sista passet innan frivecka. Sen ska jag nog släppa ihop pojkarna igen torsdag eller fredag.Ser himla lugnt ut nu :D Sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0