Äntligen..

fungerar internet och telefonen igen! Harpan på datorn är ju rolig i begränsning..Nu har man ju gjort annat såklart.Sitter ju inte vid datorn heeela tiden,men man vill ju kika runt :D Saknat Hästnet väldigt mkt ;)
Ja under veckan har vi träffat finaste Ebba med familj. Tror Affe uppskattade att han fick ett paket åxå.En stund iallafall haha. Sen har det varit fullt upp. Torsdagen var vi på Balders med Hugo´s skolklass. De nöp vinsten i stafetten i år igen ;) Glada barn!
Sen var det ju bara att masa sig till jobbet igår. Hästarna har varit ute några nätter,men fick gå in torsdag natt och vila. Det är ju blött efter allt regn. Hraffe tycktes ha uppskattat det då han på fredag morgon var spåning i afrofrillan. Han har som en annan kvalite på man å svans den.Allt fastnar. Såren ser jättefina ut och han är mycket trevligare att ha å göra med. Nu slipper man bråka med honom och han är inte så splittrad.
I dag ska vi sätta upp ventilationsrören i stallet.Hej och hå. Undra hur arbetselak han kommer att bli gubben? Vi brukar inte kunna jobba ihop så bra ibland,för han blir elak när det blir tok och jag blir elak för jag tycker han gnäller. Ni ser,recept för osämja ;)
Nu ska jag avnjuta min kaffekopp och leeedig dag! Synd min vän H är i fjällen... Får stasa på att min vän T vill va med mig lite ;) Nä,bäst att sätta fart.Ska tvätta transporten lite åxå var planen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0