ZZZzzzzz

Seg morgon... Vaknade av Ture,som klämt ned sig nära örat och kurrade med viss frenesi... I dag är det jobb,men min häst är utlånad till fröken H,så han får motion ändå! Toppen :) Nu lånar jag inte ut honom till vem som helst,bara till människor jag litar på och som inte väger för mycket för honom. Han är ju lite smal av sig..
I morrn ska jag rida själv,kanske m stall skumrask? Variera sig lite ;) På morgonen hinner jag ändå inte,för då kommer radion.Puh.
I går var det middag med fårklubben. Jättegod mat å trevligt sällskap.Fast vi drog nog ner medelåldern lite ;) En kvinna från systugan var där och visade vad man kunde göra med fårskinn. Riktigt fina saker hade hon gjort. Så några skinn ska jag allt ta reda på!! Kuddar och stolsdynor var jättecoolt i skinn. Sedan hade hon gjort en fårskinnsboa ;) Ganska läcker den med. Nää,nu är det arbete som gäller. Ha en härlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0