Halvvägs..

Jobbat pass 2 av 4,så nu är hälften klart ;) I lördags var jag solokvist när jag kom hem. Sonen på hajk med scouterna och sambon hade¨åkt på jobbet... Passade på att rida en tur. Red upp i skogen en bit bort och tog rundan runt Nobero. Ingen jättesväng,men dock. Det var gångarten takt överallt där man var tvungen att skritta. Inte nån vägvinnande denna gång.Nähäpp. Jaja,man kan inte få allt... Tycker om min häst ändå ja...
I dag kommer hovis till de stora. Tar sin lilla tid kan jag tro.Det är nya dojjor vilket betyder varmsko.
Dessutom är sonen hemma med feber,ingen hög feber,men allmänt hängig.
Snart fyller mina barn år.Julia den 25:e (15 år)  och Hugo 7 november (10 år). Man planerade som en kratta när man bara har 2 veckor emellan dem. Eller så planerade man inte alls,vilket känns närmare sanningen...
Nu ska jag ta itu med tvätthögen som vuxit några dagar...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Dom blir man mätt på..

2011-10-18 @ 08:34:50
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0