God Morgon!

Uppe arla,som vanligt,och släppt ut mina fyrbenta kamrater! Det är trevligt att komma in i stallet och mötas av gnäggande! Det är mest Hraffe som gnäggar,men ändå! Rindi sparkar med hovarna i väggen,vilket jag INTE tycker om. Gårdagen var bra. Grejade med Hraffe m fröken H,träns och tyglar på. Han är mycket duktig!
Sen var det en massa stök med annat.Tvingade åt mig kaffe och sen på´t igen. Även så solade jag igår,vilket jag inte gjort på sisådär tio år. Men just då kändes det toppenskönt,lite frusen och ont i ryggen som man hade. Sved på benen sen.Ajdå...
I dag ska min vän Therese få besök hade jag tänkt mig! Har inte träffat henne på länge nu,så det är dags tycker jag :) I morgon har jag semester från mitt jobb.Barnvaktstekniska skäl mest...
Nu måste jag väcka 7sovaren,annars kommer han inte iväg till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0