Slut för i år!!

I går kväll lammade sista tackan! Nattvaken är över!! Jippi!! En rejält stor bagge kom,med viss assistans av mig. Vanligtvis brukar de ju slinka ut ganska lätt bara de kommit ut förbi bogbladen.Inte denna. Fick handgripligen dra ut hela lammet. Mamman var supertrött efteråt stackarn. Men nu är det KLART! Fyy så skönt! Ingen mer aga och väckarklockor som ringer mitt i nätterna!
Det var rejält busväder igår,spöregn,så hästarna fick sova inne.Tror de var ganska nöjda över det.Iallafall Hraffe som är täckt av spån från topp till tå varje morgon ;) Om en vecka kommer första stoet.Ska bli otroligt roligt att se vad han lämnar min fina. Synd bara att man måste vänta ända till nästa sommar!!! Är dösugen på eget sto,men det skulle innebära att sälja en och det vill jag inte! Får isåfall "hyra" en livmoder om jag ska ha några föl tror jag..Men skoj skulle det vara! Nu ska jag göra mig iordning.Möte på jobbet 7.30 å sen en sväng till Birsta och köpa konf.present...

Kommentarer
Postat av: Therese Östberg

Vill du ha ny bloggdesign?

Skicka mig lite bilder och gärna en ide om vad du vill ha för typ av design alt. färger så snor jag ihop nåt. Vill se lite nytt nu ;-)

2011-05-13 @ 14:47:43
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Jaaaa,vad bra!!

2011-05-14 @ 07:49:16
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0