Onsdag

Hej vad friveckan går fort!! Man grejar på varje dag,kanske är det därför?? I morgon kommer hovis och på fredag är det jobb igen. I helgen ska Hraffe åka på bete.Usch vad jag ska sakna honom... Min fina lilla svarta! Dock ska det bli kul att höra hur de tycker han ser ut i kroppen.Jag tycker han är ganska perfekt i hullet,något kort ff och med låååånga ben. Typisk 3åring?? I andra hagen går det bra.Baldur och hans fjälla har fullt upp med varann och med gräs. I går kollade jag över dem lite kvickt igen,bytte vatten etc. I vattenbaljan låg en korvskiva?!?!?? Hur nu DEN har kommit dit.. Måste vara nån fågel som tappat i den. I dag har jag planerat en rallyvända på Hööks för att köpa switch. Vill få på Hraffe nånting innan betessläppet. Alltid hjälper det något! Städade i gamla stallet igår åxå. Bra att ha boxarna i funktion utifall om att. Tänk nu är det bara 2 veckor lite drygt till sommarlovet! 14/6 kl 10.30 har Hugo avslutning. Vad vårterminen gått fort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0