Morgonstund har guld i mun..

Det tycker tydligen jag som vaknar kvart över 5... Tjaa,man ska kanske vara glad man slipper vakna av den förhatliga väckarklockan?? I går jobbade jag till 19 å fick sätta igång å köra ut hö och vatten till djuren när jag kom hem. Tvärtomt i varenda balja och hink. Vad gör gubben på dagarna undrar man?!?!? Inte hade han skottat klart i hagen heller.Suuuuck. Det ska han få göra idag när han vaknat tror jag ;)
I går kväll fick Jullan flaska den lilla vita lammungen som alltid svansar i hasorna på folk. Mycket social sak det där. Ska fota mina hästar idag när min vän T kommer! Sen kommer bilder,för jag har inte orkat/hunnit ladda över från kameran än. Nu: kaffe å miljonkryss...

Kommentarer
Postat av: SVEA-KARIN

ja visst är dom. :)

klart du skulle ha ett sto, perfekt när du har hingst ju. :)

2011-05-12 @ 22:48:25
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0