Happy Mors dag!

I dag är det alla mammors dag. Jag ska jobba så det blir inget fira inte ;) Fast det gör inget. Tror för den delen att sambon har missat det ändå. Fast det gör inget det heller. Vaken tidigt idag... Tio i fem vaknade man och gjorde sitt bästa att somna om. Det var kört... Blir en tidig kväll då kan jag tro.
Ikväll är det final på Mästarnas mästare. Det måste man ju se! Sätter mina slantar på Stenmark! Vilken människa!
Räknade fram att det är 6 veckor till semestern... Av dessa jobbar jag alltså 3. Har tagit semester på Midsommar också såklart. Skatan blir det på dagen iallafall!! Sedan får vi se! Nää,nu ska jag packa ihop mina pinaler..Snart dags att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0