Onsdag...

Uppe före fem idag,jajamensan... Hade svårt att sova inatt då det var full storm ute. Storhästarna var ju roliga att ta in i går...Två ton häst som tramsade jippi! In kom de iallafall.Annat var det med mina pojkar som gick in som vanligt :D Man tycker ju att det är Hraffe som ska bli uppspelt en stormig dag,men icke. Storhästarna höll på att svimma båda två när presenningen på höpressen flaxade lite.Fjask..
Satt på den där skjuthallen igår.Hugo var hemskt nöjd för han lyckades skjuta ihop till sin bronsslant. Hemskt glad unge,och det är ju alltid bra!
Sitter nu och väntar på sambon,sen ska jag sticka och göra mitt sista pass innan friiiivecka! På fredag väntar en dags pimpling med skolan.Tanken är att vi ska skotra upp,men jag vete tusan om det går. Det är skitmycket vatten på sjön. Vi får se.
Nää,nu ska jag sätta fart.. Ska se om jag lyckas mickla över bilder från telefonen idag.Det var ett tag sen jag la ut nån bild ser jag. Tillsvidare kan ni få en på Vimse,min första lilla häst!

Här är vi,en tvåbent och en fyrbent påskkärring ;)


Och här utan ryttare :) jag kommer så väl ihåg när jag köpte honom...Världens finaste (nykastrerade,oinridna) shettis..Mamma sa: "Nu kan du rida" haha.

Kommentarer
Postat av: MiCKiS

ne men guud så SÖT :) :)

2011-03-23 @ 06:44:13
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: evelina

Haha men guuuud vilken sötnos!!!!

2011-03-24 @ 21:14:26
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0